Kindergarten soldiers

Să fii slugă de bună voie, acesta e un lucru fascinant. Am observat că pe “stadionul” din Murani flutura în vânt, flancat de alte două mândre flamuri – steagul NATO! E adevărat, cam decolorat şi jerpelit, dar important e că era ACOLO. De fapt, unde să şi pui drapelul belicos al alianţei militare Nord Atlantice decât pe stadionul unei echipe de fotbal care evoluează în liga a IV-a, judeţul Timiş?
Totuşi, nu e un caz singular. Am observat că există steaguri NATO şi pe … grădiniţele şi şcolile din oraş. Cel puţin pe grădiniţa din Dacia (strada Teiului) am văzut unul. Ce caută steagurile unei alianţe militare pe instituţiile de învăţământ? Te mai uiţi! Noii şoimi ai patriei trebuie să se transforme în vulturi. Evident, pleşuvi. Cel mai trist este că am văzut acelaşi steag şi pe sediul singurului liceu sârbesc din România. Se pare că sindromul Stockholm face ravagii. În fine…
Iar ca să răsplătim abnegaţia, râvna şi devotamentul României întru natomanie, propun să mutăm capitala la Deveselu, să nu mai pierdem timpul cu alegerile, suveranitatea, democraţia şi alte nimicuri…
Şi eu care credeam că Muraniul este doar un simplu sat de câmpie, descris în grai de poetul Marius Munteanu (“Început de toamnă la Murani” – se găsea pe vremuri şi pe youtube)…Da de unde! Pitoreasca aşezare bănăţeană a devenit un bastion fotbalistic al noii democraţii, asemenea grădiniţelor şi şcolilor timişorene, în care se practică moda Rasmussen Jugend.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment